požadavky vlastností jednotlivých povolání musí být splněny
Druhotné povolání: Taktik, Lovec
Zbraňové dovednosti: jakékoliv podle povolání, doporučené: tradiční elfí zbraně
Praktické dovednosti: povolené ze všech skupin, Bonusové: Akrobat a Znalost Draků Doporučené: Žonglování, Vytrvalost, Slepý boj, Stopování
Praktická dovednost Znalost Draků Wis +1
Postava pozná podle znaků, které okolo sebe drak zanechává, o jakého draka se jedná. Porozumí jeho jazyku, znalost draků mu také usnadní bojovou taktiku při boji s drakem stejně jako se na draka bude moci lépe připravit, takže drakomor získává bonus +1 k AC, ST a THAC0.
Vybavení: Drakomor může nosit takové vybavení jaké si přeje. Jedinou nevýhodou je takové vybavení, které mu bude bránit v rychlém a obratném pohybu. Pokud by si Drakomor vzal něco, co ho omezuje v pohybu, přišel by o bonusy z obratnosti a svou schopnost pohybu. Proto Drakomoři preferují maximálně kroužkové zbroje, převážně z elfího stříbra.
Únik
Drakomor získává bonus +5 při každé kontrole vlastnosti obratnost (Dexterity Check). Drakomor nemůže být sražen, pokud je ve hře použito pravidlo Sražení z Player´s Option Skills and Combat a pokud uspěje v praktické dovednosti Akrobat. Resistence vůči dračímu dechu a kouzlůmDrakomor získává na třetí úrovni bonus +2 k Záchranným hodům vůči dračímu dechu a dračím kouzlům. Tento bonus se o jedno zlepšuje každou šestou úroveň.
Znalost slabých míst draka Díky neobyčejné znalosti draků získává Drakomor na třetí úrovni bonus +1 k Zásahu a poranění vůči drakům. Tento bonus se o jedno zlepší každou 6 úroveňSpojení myslí Na páté úrovni Drakomor získá schopnost komunikovat beze slov s drakem. Drak naopak může komunikovat s Drakomorem, jazyk není překážkou. Výhoda tohoto spojení oproti čtení myšlenek je, že Drakomor může zviditelnit jenom takové myšlenky, které si sám přeje.Přímé kouzlení Na 10 úrovni získá Drakomor schopnost přímého sesílání kouzel skrze Spojení myslí. Obejde tak dračí resistenci proti magii. Drakovi je povoleno použít záchranného hodu. S postihem rovným absolutní hodnotě Magické obrany Drakomora pocházející z jeho Moudrosti.Drakomor Leaniukar s Moudrostí 18 (bonus magické ochrany +4) chce použít při Přímém kouzlení kouzlo Charm. Drak musí užít záchranného hodu proti kouzlu, ale je postižen absolutní hodnotou bonusu magické ochrany, tedy od hodu odečte -4.